jumki hankie pamkoer - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjon Moed - WaarBenJij.nu jumki hankie pamkoer - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjon Moed - WaarBenJij.nu

jumki hankie pamkoer

Door: marjonmoed

Blijf op de hoogte en volg Marjon

22 September 2010 | Singapore, Singapore

Goedemorgen!


Zo. Komt ie. Ik heb nog geen koffie op dus ik hou het bij steekwoorden.

Lange reis. Goede vlucht. Warm. 's avonds lijkt de wereld hier alleen uit mannen te bestaan. Alles is hier links. Overal eten. Kadootjes, brieven en kaarten uitgepakt en ingeplakt. Geen sms ontvangen. Niet gebeld. Gekke wereld.
Heerlijk geslapen, vandaag begint de rest van mijn leven. Net als dat dat gister ook al het geval was. Alleen dan anders.

Vanuit het vliegtuig leek het leven een groot toneelstuk. Alles in patroontjes, lijntjes, lichtjes en ik heb geen idee van de mensen die zich in het decortje begeven. Net zo min als dat die mensen zich bewust waren van mijn aanwezigheid in het vliegtuig.

En toch, zo waar ik hier ben ik in elk geval blij dat ik hier rondloop.

Nu ga ik ontbijten en mijn eerste bakkie koffie verorberen.

Liefs!

  • 22 September 2010 - 05:30

    Natasha Peters:

    Leuk om van je te lezen!
    Fijn dat je eerste stuk al goed gegaan is. Leek de koffie een beetje op koffie? :) Dikke knuf, Natasha.

  • 22 September 2010 - 09:01

    Mirjam:

    haha :-) dat ik dat nog mag meemaken... je hebt gewoon eerder dan Pauline een stukje achter gelaten :-)
    Helemaal leuk om iets te lezen! Ik denk veel aan jullie x

  • 22 September 2010 - 11:23

    Anneke Peters-de Lan:

    Lieve Marjon,
    Geweldig, je eerste reisbericht! Heb veel aan je gedacht maandag. Klinkt als een goed begin. Geniet en heb een voorspoedig vervolg van je reis. Ik kijk uit naar je volgende nieuws. Ook heel korte berichtjes zijn leuk!
    Dikke knuffel van Anneke :-)

  • 22 September 2010 - 11:32

    Jac:

    Prima start als hier je leven begint ;-) Ik ken het nog wel Singapore, ik vond de stad overweldigend. Alles zo netjes en recht toe recht aan. Hitte die je lam legt. We kennen nog een leuke gezellige homo waar je kan couchsurfen ..hoor het wel ;-)

    ENJOY!!!

  • 22 September 2010 - 16:13

    Saskia:

    Ook eerst bij Pauline gekeken... heb jij al een teken van leven gegeven, hahaha!! Geweldig om wat te horen! Ik ben benieuwd hoe het bakkie was ;-0
    xx
    s

  • 23 September 2010 - 13:15

    Els (moeder Van P):

    Hoi Marjon, wat leuk dat ik bij jou kan lezen wat jullie doen! Pauline last vd armen denk ik. Wat raar dat je geen sms hebt ontvangen, heb er wel eentje gestuurd!Nou hier alles goed en we volgen jullie op de voet!

  • 23 September 2010 - 13:16

    Els:

    Oh ja, natuurlijk heel veel liefs en kusjes van ons!xxxxxxxxxEls

  • 24 September 2010 - 06:39

    Hannah:

    hihi echt een marjonstukkie
    enyoy!!

  • 24 September 2010 - 12:38

    Je Moesje:

    Helemaal vergeten op deze site te kijken dan hadden we al iets eerder van je gehoord!! Ik hoop dat al mijn mailtjes zijn aangekomen en het gaat lukken om te sms-en.
    Heb je wel je telefoon al een keer uit en aan gezet?

    Heel veel liefs, mama

  • 24 September 2010 - 17:51

    Susanne:

    Het is weeekenndddd...schuuuummmmeeennnn

  • 26 September 2010 - 09:02

    Suus Uit Rotterdam:

    joehoe! yes! heerlijk stukje - meerr meerrrr meerrrrr van deze teksten! superleuk!
    ik denk aan jou en p en heb het goed lieverd - vandaag is de eerste dag van je leven... genieten maar!
    bossie en brasa

  • 27 September 2010 - 00:55

    Amerika:

    He Marjon!

    Super leuk om te lezen. Jij mag raden welke reactie ik het briljantst vind.

    Blijf koffie drinken, blijf schrijven, blijf leven en blijf de wereld bekijken met de ogen van een kind. Brrrr.

    Groet, ook van Jos!

  • 02 November 2010 - 10:37

    Marijn:

    Heerlijk ik heb besloten al je verhalen eindelijk eens te lezen vanaf nu. ik zet een bak thee en ga genieten.
    Hij begint dus nu. Hou je vast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2014

Hongerige Wolf

02 April 2011

Bye Bye Blog

24 Februari 2011

Aardbeving.

14 Februari 2011

Valentijnsdag 2011

01 Januari 2011

Prettige haarwisseling !
Marjon

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 41870

Voorgaande reizen:

20 September 2010 - 30 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: