Senseo is zo slecht nog niet. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjon Moed - WaarBenJij.nu Senseo is zo slecht nog niet. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjon Moed - WaarBenJij.nu

Senseo is zo slecht nog niet.

Door: marjonmoed

Blijf op de hoogte en volg Marjon

27 September 2010 | Singapore, Singapore

Nou. Conclusie na een week Singapore: de koffie is hier niet te zuipen. Leuker kan ik het niet maken, en zij het blijkbaar niet lekkerder.

Voor alle andere details van onze week Singapore verwijs ik je graag door naar de site van Pauline. Niks is zo erg als twee keer hetzelfde verhaal lezen en dan bedenken wie de waarheid spreekt.

Wel wil ik zelf graag nog vertellen dat ik vandaag bij wijze van afscheidsfeestje van een kleine aziaat een kruiwagen vol met cementwater over me heen heb gekregen. Voor het eerst in mijn leven heb ik mij onttrokken van sociaal gewenst gedrag (' no , it's okay, don't worry' ) en ben al tierend weggelopen om vervolgens tot het besef te komen dat ik geen idee had welke kant ik eigenlijk op liep. Alle begin is moeilijk, maar 1 ding is zeker, de zoektocht naar 'my true inner self ' is begonnen.


Verder kan ik niet wachten om de eerste kaola in mijn armen te sluiten. Die hopelijk via een onvoorstelbaar grote open vlakte in de buidel van een kangaroo naar me toe komt hoppen. En die mij ('spring-maar-achterop-ik-breng-je-overal-naar-toe) leidt naar grazige weide met (retteketet) een beter bed en koffie. Echte koffie.

De stad ben ik zat. Het doet me overigens denken aan India, maar hier stinkt het niet en vind je niks op de straat.

Mijn musicalhart (voor zover ik dat al had) bleef hier niet ongeroerd, zie onderstaande links.

http://www.youtube.com/watch?v=fzy1MQPErOs

http://www.youtube.com/watch?v=K5eY43Ewh9A&NR=1

Die aziaten zijn echt enorm correct, op het moralistisch af. Ik voel het woord ' bah ' opkomen.

Je zou bij het lezen denken dat ik lichtelijk cynisch ben. Dat klopt. Ik was eigenlijk te moe om deze blog te schrijven, en had daarom (schrik niet) ook geen zin om te schrijven.
Hopelijk doet het de lezer meer deugd.

Maar al met al was het een prima ervaring! Wacht maar tot je de foto's ziet.


In Australie meer!

Tot die tijd,

liefs, Marjon


P.s koop nooit shampoo blaadjes bij de Beversport, ze werken niet.

  • 27 September 2010 - 14:52

    Natasha:

    Lieve Marjon. Dikke Knuf voor jou...
    Wat kan jij heerlijk van je af ratelen als je er geen zin in hebt. Ik vond het zeer kostelijk om te lezen. Het is vast voor jou achteraf ook errug grapfig... (heel-ver-achteraf....) Veel liefs, Natasha.

  • 27 September 2010 - 15:03

    Natasha:

    Ja ik hier weer.... ik kan de URL van de site van Pauline niet meer vinden. Ik dacht ik weet Marjon te vinden dat is wel genoeg... niet dus. Hellepie... ik wil dat andere verhaal ook lezen! :) Nog een knuf. Natasha.

  • 27 September 2010 - 15:14

    Hahahahanneke:

    Hee liefie,
    Ja, goed zo, schrijf toch maar van je af. Ik vind het heel grappig! En ik leef natuurlijk ook wel met je mee. Ik ga zo thuis de blog van Pauline dan wel lezen, maar nu even snel vanaf mn werk alvast een hele goede reis gewenst morgen!! Love you! xxx

  • 27 September 2010 - 15:30

    Mokie:

    HAHAHAAAAA!!! Ja das leuk op youtube! Rose staat me best goed! Goeie act voor de poenanies. Fijn om je even te horen met je reis verslag. Hier zeikt het al de hele dag dus de herfst is echt begonnen. Goeie reis en hopelijk komen de goeie koffie verhalen later. Kus XXXXXXX

  • 27 September 2010 - 16:27

    Jac:

    hahahahahaha, ik lig helemaal in een deuk!

    Trouwens:

    Weet dat die Koala daar ver weg ECHT niet op jou wacht...
    1) die vreet de hele dag een soort weed achtige plantensoort waardoor ie de hele dag door stoned is en tegerlijkertijd de hele dag zijn roes uit hangt.
    2) Ze klauwen hebben als die van een roofvogel en deze kunnen gebruiken om je gezicht eens lekker te boetseren.

    En over de kangeroo's..hou er ook ff rekening mee dat ze niet in groepjes op je af komen stuiteren, de meeste zijn namelijk zo enthousiast op een auto afgehopt dat ze het niet meer na kunnen hoppen.

    Marjon, vind jezelf maar lekker maar wees niet in de illusie dat je die binnen 7 maanden gevonden hebt, ik doe er al 28 jaar over ...

    kussie

  • 27 September 2010 - 19:10

    Suuz:

    Een goed begin is het halve werk, zeggen ze dan...
    De youtube filmpjes overrulde de cynische mood waar ik in terecht kwam na het lezen van je verhaal. Zie je die filmpjes daar echt in de metro???

    Anyway, ben wel trots op het feit dat je al twee keer iets geschreven hebt! Wie had dat gedacht. Goede vlucht!

  • 28 September 2010 - 08:13

    Els:

    Ha Marjon, volgens mij heb je last van een opkomend "moedergevoel"! Neem niet alle koala's oop je nek hoor en neem er voor mij ook eentje mee!

    Veel plezier!

  • 28 September 2010 - 08:34

    Natashahahaha:

    Dankjewel Susanne voor de link. Ik heb nog harder moeten lachen om het cementwater verhaal.
    Marjon, ik hoop dat je al gauw toe bent om te kunnen terugkijken en er om lachen, want het was denk ik niet leuk... maar wel erg grappig (zo vanaf hier lekker warm, droog en schoon....)
    KNUF!

  • 28 September 2010 - 11:30

    Mirjam:

    Mar!
    Wat een heerlijke verhaaltjes schrijf je! Ik ga zo eens ff een goede expresso zetten! Ik drink hem speciaal voor jou! :-)
    xxxx

  • 28 September 2010 - 21:40

    Annelies:

    Hardop grinnik ik in het regenachtige Ede om je blog. Dankjewel voor deze humorvolle cynische blog. Je begint bijna te lijken op dr. House.;)

    Hee lieverd, geniet!

    x

  • 29 September 2010 - 19:04

    Saskia:

    als alles zo moreel is als de filmpjes, begrijp ik de 'bah' die in je naar boven komt, hahaha!
    xxxx

  • 29 September 2010 - 19:58

    Hannah:

    hahahahaha wat heeeeerlij vermakelijk!!! ik moet echt heel hard lachen
    kom over 7 maanden maar es even een GOEIE bak koffie doen! veel plezier in Aussie en sterkte met je innerlijk conflict xxx

  • 29 September 2010 - 22:36

    Suus Van Rotterdam:

    driewerf bah -
    hoera! op naar de koala's.
    lekker dat je even boos bent geworden - onbeschaamd tieren en schoppen! hatsiekiedee!!!
    (maar was het nou per ongeluk of express?)
    cynisch maar toch verlangend naar koffie - all is not lost!

    dag lieverd
    dikke zoenen!

  • 30 September 2010 - 12:54

    Dikkie:

    Aaah werken die blaadjes niet?!?! Kloje, mja was te proberen!

  • 04 Oktober 2010 - 06:48

    Starbucks:

    Als de koffie slecht blijft kun je die reis van je eigenlijk wel op je buik schrijven.

    Ik hoop voor mij dat je reis niet leuker wordt, het leest fantastisch. (uitgesproken op jou manier uiteraard)


  • 02 November 2010 - 10:39

    Marijn:

    mooi begin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2014

Hongerige Wolf

02 April 2011

Bye Bye Blog

24 Februari 2011

Aardbeving.

14 Februari 2011

Valentijnsdag 2011

01 Januari 2011

Prettige haarwisseling !
Marjon

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 41873

Voorgaande reizen:

20 September 2010 - 30 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: